Gràcies per tot, AVUI, DEMÀ I SEMPRE… 💙🤍


divendres, 2 de juliol del 2021

Després de sis temporades vestint aquesta samarreta, toca acomiadar-me del club que ha sigut casa meva.

Després de sis temporades vestint aquesta samarreta, toca acomiadar-me del club que ha sigut casa meva.

Vaig arribar amb 17 anys amb moltes ganes i il·lusió. En aquests anys he pogut viure moments molt bons i algun que altre moment dur, però de tots he pogut aprendre i créixer tant futbolísticament, com personalment.

Em vaig sentir acollida des del primer moment que vaig trepitjar la gespa del Sardenya. He pogut formar part d'aquesta família tan espectacular i excepcional, ja que si hi ha una cosa que destaca d'aquest equip és el grup que hi ha.

Gràcies a totes les persones que m'heu acompanyat durant aquests anys i m'heu fet millor. Tots els entrenadors i persones del cos tècnic, al club en general, a tota l'afició escapulada i, en especial, a totes les meves companyes, ja que, a part d'aprendre de cada una d'elles, m'emporto grans persones al meu costat.

PD: Tot i fer una pausa de futbol i no continuar jugant, em tindreu a la grada molts partits!

AVUI, DEMÀ I SEMPRE… 💙🤍

    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada